< Ruimtes

VERGADERRUIMTE DE COMMISSARISKAMER

Deze vergaderruimte bevindt zich in het oude hoofdgebouw van de RDM en biedt plaats om te vergaderen met maximaal 16 personen. De Commissarissenkamer is van alle gemakken voorzien om te zorgen voor een goede vergadering. Standaard zijn een 75″ scherm en koffiemachine aanwezig.

Beschikbaarheid en reserveren

Wil je reserveren? Selecteer achtereenvolgens een datum en een tijdsvak.

Vragen?

Bel onze event manager Nadiah voor meer informatie over de Loft, of voor een evenement op maat.

Deze locatie ademt historie en spreekt tot de verbeelding. Het geeft daardoor onbewust een zekere mate inspiratie.

J. van der KampMercon

Goede combinatie van inhoudelijke klantensessie in mooie vergaderomgeving en de informatieve sessie mbt innovatie en een gezellig samen zijn met de klant. Prima omgeving om workshop dag met klant te houden.

John OostingCegeka

Informatie

Vergaderen op een historische plek

De Commissarissenkamer bevindt zich naast de Marmeren Hal en de Directiekamer in het oude hoofdgebouw van de Rotterdamse Droogdok Maatschappij.
Glas-in-loodramen en historische schilderijen ademen de sfeer van de bloeiende scheepswerf van weleer, terwijl schaalmodellen van onderzeeërs de latere focus van de RDM tonen.

De Commissarissenkamer kijkt uit op de Nieuwe Maas en de Dokhaven. Hier lagen vroeger de schepen die geassembleerd en onderhouden werden. Tegenwoordig zijn in het oude hoofdgebouw van de RDM meerdere bedrijven en instellingen gehuisvest.

Specs

Ruimte
  • 70 m2
  • Ruimte voor 16 personen
  • Glas in lood ramen
Bereikbaarheid
  • Goed bereikbaar met openbaar vervoer en watertaxi
  • Vijf minuten vanaf de A15
  • Gratis parkeren

De Commissarissenkamer rond de jaren 50

Tip: Maak je vergadering of evenement af met een fotograaf en goede koffie

Bekijk alle aanvullende opties

Meer informatie

Beschikbaarheid en reserveren

Wil je de commissariskamer reserveren? Selecteer achtereenvolgens een datum en een tijdsvak.

Vragen of speciale verzoeken?

Neem contact op met onze event manager Nadiah Tent

Zij gingen je voor