Over het congrescentrum

Het Congrescentrum in het oude hoofdkantoor van de RDM biedt veelzijdige ruimtes voor kleine en grote bijeenkomsten. De zalen en kamers in het Congrescentrum zijn voorzien van moderne faciliteiten zonder dat de authentieke sfeer verloren is gegaan. Met een ruime keuze in vertrekken biedt voor ieder wat wils. Zo zijn de Art Deco Directiekamer en de  commissarissenkamer bijvoorbeeld zeer geschikt voor vergaderingen. De prachtige Marmeren Hal met zijn mooie glas-in-loodramen kan gebruikt worden voor een borrel of receptie en het Auditorium beschikt over moderne AV apparatuur en zitplaatsen in college-opstelling.

Neem contact op

De Ruimtes

Tip: Maak je vergadering of evenement af met een fotograaf en goede koffie

Bekijk alle aanvullende opties

Meer informatie

Reserveer nu

Leg je datum vrijblijvend vast

Welke ruimte(s) wil je reserveren?(Required)
In welke opties heb je interesse?
DD slash MM slash YYYY
Wat is je naam?
Toestemmingen(Required)
Toestemmingen
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Vragen of speciale verzoeken?

Neem contact op met onze event manager Nadiah Tent

Zij gingen je voor

Tip: Organiseer een hybride vergadering

Livestream je event online vanuit Rotterdam

Meer informatie

Aanvullende opties

Catering

Koffie arrangementen

  • Nespresso koffie en biologische thee
  • Optioneel met fris, fruit en snacks
  • Vanaf €6,00 per persoon exclusief btw
Kies deze optie
Catering

Lunch

  • Broodjes, koffie, thee en sap en meer
  • Keuze uit een eenvoudige lunch of een uitgebreide lunch
  • In de Loft of in de RDM Kantine
  • Vanaf €16,50 per persoon exclusief btw
Kies deze optie
Catering

Borrelarrangement

  • Bier, wijn en fris
  • Optioneel met bittergarnituur
  • Vanaf €10,50 exclusief btw per persoon
Kies deze optie
Multimedia | Presentatie

Fotograaf

  • Een prachtige impressie van het evenement door Kelly Maakt
  • Inclusief nabewerking
  • Geschikt voor Linkedin, Instagram en andere social media
  • Vanaf €550,- exclusief btw
Kies deze optie
Multimedia | Presentatie

Aftermovie

  • Een prachtige impressie van het evenement door Kelly Maakt
  • Mogelijkheid voor verwerking quotes van sprekers
  • Mogelijkheid voor voice over door Lars Wijnhoven
  • Mogelijkheid voor captions
  • Mogelijkheid om aan te vullen met interviews
  • Vanaf €925,- exclusief btw
Kies deze optie
Multimedia | Presentatie | Organisatie

Event page

  • Één link voor informatie, aanmelden, foto’s en aftermovie
  • Verzorgde presentatie aanpasbaar naar jouw smaak
  • Vanaf €525,- exclusief btw
  • Bekijk het voorbeeld hier 
Kies deze optie
Teamuitjes | Workshops | Ontwikkelen

Rondleidingen en workshops

Kies deze optie

Benieuwd naar wat we nog meer bieden? Neem contact op voor ons food book en menu’s voor ruimte, catering, online events, workshops en andere opties.